Mulla on kytenyt ajatus blogista jonkun aikaa. Halusin aloittaa sen jotenkin syvällisesti, tärkeästä aiheesta ja tarkkaillen monesta näkökulmasta. Käyttää jopa kirjakieltä ja antaa itsestäni vähän viisaampi kuva, tietäen tosin ettei se välttämättä olisi sitä todenmukaisinta. Ei ollut tarkoitus myöskään käyttää hymiöitä tai outoja lyhenteitä.

No tänä iltana otin itseäni niskasta kiinni ja koneen eteen, haluten sanoa sitä jotain tosi fiksua - joo just! Mulla oli muutama päivä sitten ihan jopa läjäpäin ideoita, jos sitä joskus alottaisi kirjoittamaan sitä jotain. Ne oli kaikki niin viisaan tuntuisia ja jotain, mitä oikeastikin olisin voinut haluta sanoa. Mutta nyt ne olivat vaan kaikki menneet ja kadonneet taivaan tuuliin! Ei edes mitään havaintoa mitä nämä hienot kuningasideat mahtoivat olla. :'D

Mutta näin se mulla yleensäkin tahtoo mennä. Teen kaiken mitä vannon että en tee. Käyn nyt lukion kolmatta ja toivottavasti sitä viimeistä vuotta, kirjotukset edessä ja niin poispäin. No vielä noin viikko ennen yhteishakua vannoin, että mähän en sitten IKINÄ astuisi lukioon jalallanikaan, ainakaan opiskelutarkoituksissa. Vaan näinpä kävi! No tällä motivaatiolla ja akateemisuuden tasolla opiskelu on vähän niin ja näin, mutta hengissä olen, ainakin vielä. :D

No ei menny se ihan putkeen. Eikä miljoona muutakaan juttua josta saisi melkosta tarinaa aikaan jos vain haluaisin. Mutta taidanpa nähdä paremmaksi olla suhteellisen viisaasti paljastamatta enenpää - ainakaan toistaiseksi. ;) Jos meinaan tämä tsydeemi koskaan edistyy tätä yhtä tekstiä enempää, tiä mitä sitä tuleekaan lörpötellysi! Vaikka vois olla kiva ku kerrankin ois saanu jotain isompaa aikaseks! Mut mun hyvillä atk-taidoilla ei voi tietää kuinka käy...

Juu tekniikkakaan ei oo mun juttu.. Jos saa meinaan mikroaaltouunin sekoamaan, se vaatii muutakin kuin huonoa tuuria tai edes taitoa - se on jo lahja! Mutta vielä en ole onnistinut kadottamaan kaikkea kirjoittamaani. :DD Ei sillä, ainakin olen tuonut muiden elämään huomattavasti naurua! ^^

Mutta toivon että kirjoitteluni tuo edes sattumanvaraisesti jonkin ilmeen sivulle eksyneen mahdollisen lukijan kasvoille - oli se sitten hymy tai kulmien kohotus (ajatuksissa pyötien sana lol). :D Jos ei muuten niin kirjoitusvirheeni ja muut lausahdukset ovat melko legendaarisia ja jääneet monen mieleen. :'D Niistä saa kommentoida tai ilmoittaa tai jopa närkästyneenä huomauttaa, kun itse en kuitenkaan huomaa taas luomaani uutta sanaa! xD

Mutta minä toivotan hyvää yötä - tämä hiukkaen venähti!

ps. En oikeastikaan hyppää niskaanne jos valitatte tekstin kauniista ulkoasusta;)